RSS

..BILA saya merapu..

salam semua..
hari ini hari jumaat..
tp saya tak dapat pulang ke jay bee..
kekasihku di pelabuhan..huhu..
ape yg saya nak type hari ini?
saya cume nak mencurahkan rasa hati saje..
minggu ni terlalu penat..
pukul 8 mlm saya dah mengantok..
meeting+latihan rumah sukan+kelas tambahan
buat otak+ badan saya letih..
tapi saya tetap suke jadi cikgu..
saya juga rindukan abang cyg saya..hihi
mama+abah?
mestila..damn much!!
tapi minggu ni saya dlm ketakotan..
zafira sedang bermain dgn api..huhu
jgn bermain dgn perasaan..
kelak akan mkn diri..pesan abg syg sy..hihi
saya terlalu rindukan dia..
saya tak biasa..
bila tak dapat call..
msg tak reply..
rasa neglect..
tapi saya faham..
cuma tak biasa je..
so..
mulai dari saat ni..
saya akan blaja biasakan diri..
my dear abang cyg..ILUNAFUTTIT!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

kamoo yang gamble...



I changed my font at thecutestblogontheblock.com