RSS

..he's my lover..*wink*


jiwang x tajuk sy kali ni...hee..
saya sayang dia..
saya cinta dia..
siapa dia??
inche tunang saya la..hee
i'm so sorry syg..
for hurting u many times...
for being patience for me..
for everything u did for me..
and most of all..
for make me happy with u..
dearest..be honest with u..
mmg ayang terkilan dgn ape yg dah jadi..
bukan sbb ayang terkilan x dapat teruskan..
tapi..
terkilan sbb hadirnya mencemarkan..
memalit parut pd hubungan kita..
yang tak kan padam..
ayang menyesal..
thanx..
for accept me the way i am..
even though u love complaining..hehe..
but..
i know its for the sake of our relationship..
he loves to talk..
sometimes a lil bit crazy..
unstable hormon..hehe..
but..
i love him..
no matter what happen..
i'll pray that..
our love grows..
and..
we live happily..
ever after..
amin..



p/s: i'm gonna miss him this week..huhu..
syg..don't 4get 2 celebrate with me ok..hehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

kamoo yang gamble...



I changed my font at thecutestblogontheblock.com