RSS

..Ramadhan Al-Mubarak..

salam..
yay..Ramadhan dtg lagi..
semoga kita sama2 melipatgandakan lagi amalan kita..
and..
hope that this is not our last Ramadhan =_=
rasanya ini adalah bulan yg terbaik..
untuk kta sama2 berhijrah ke arah kebaikan..
for me..
its a path..for being insan..
for a being a good khalifah..
so aku berdoa..
and..
berharap agar 'penghijrahan' ini..
selalu dalam restu dan rahmat Allah..
semoga aku istiqamah selalu..
amin ya robb..
for inche fiancee..
kamu slalu ade dlm doa saya..
and..
saya juga harap..
saya juga slalu dlm doa kamu (",)
pray for us okie?

this Ramadhan..what i really wish for:
1) never miss any solat terawikh..unless keuzuran..
2) never miss reading Al-Quran...unless if ade keuzuran..
3) memperbanyakkan lagi solat2 sunat and amalan lain..
that's what I really wish and hope for this Ramadhan..
may Allah bless me thru all this journey..amin..



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

kamoo yang gamble...



I changed my font at thecutestblogontheblock.com