RSS

..sedang berusaha gigih..

hua..majlis dah tggal few weeks je..
tapi byk benda xwat lagi..hmm..
smlm dah pegi pejabat agama..
alhamdulillah..
tinggal nak book tok imam je..
tu nanti aku serah pada abah je..
yang lawaknye..
the whole day kami spend pada pejabat agama je..
mula2 pegi kat jay bee..
lepas tu ustaz tu ckp,aku kena daftar kat kulaijaya..
tensen..tp nak kawen pny psl kn..hehe..
inche tunang dah bising2..
dia ckp ni aku punye psl sbb lmbt bersiap..
pas2 fav word dia..
sembrono..haha
aku gelak je..
dah mmg cmtu kn..hmm
hari ni plan nak kuar ngan mama..
pegi beli bunga..
pas2 aku tgk ade website psl DIY bunga manggar..
so unik and nice skali..
aku nak try wat la sndiri..
hampeh la aku ni..
sume pun nak wat sendiri..
hehe..
tapi aku tetap nk usahakan jugak..
harap2 aku xhangat2 taik ayam..kih3
doakan aku ye..
pastu nak jumpe inche tunang..
nak handle kad kawen plak..
hrp2 xde halangan..
dah dekat sgt majlis tu..
kang xsempat plak..huhu..
ok..nnt aku update lagi k..
cuba dgn gigihnye..hehe..
~adios~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

kamoo yang gamble...



I changed my font at thecutestblogontheblock.com