RSS

..mengecat bakal bilik kami...weee



permulaan proses nak cat bilik kami *wink*
tgh pulun tarik perabot..
berat wooo...
dahla barang banyak..huhu..
nak tau nape kami nak cat bilik ni?
sbb
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tadaa...
cat lama huduh!!!
wat aku xslera je nak tido kat situ..kih3..
stelah berhempas pulas dr pkul 11 am...
maka..
dengan rasminya..
siap dicat sepenuhnya..
pada pukul..
5.30 p.m
tu pun break..
solat..
aku sempat pulun..
semangkok soto..
dan
bermangkuk-mangkuk trifle..
xpe..aku nk mengecat..
jadi byk tenaga diperlukan..weee..
inilah hasilnya..
.
.
.
.
.
.

aku tnjuk ckit je k..
nanti xsuprise la..hik3..
credit special to

1. my beloved ayahanda= abah
yg mengecat dgn gigihnya..
untuk anakanda..

2. my beloved bonda = mama
yang memberi kritikan dan komen dgn gigihnya..
yg memberi moral support smbil mengunyah
popia simpul..

3. my kekanda= syafiq
yang mengecat separuh bogel..*sensored*

4. my adinda= sara
yg asek komplen je lebih..
keje ngan mulut sama laju..

5. my adinda = athirah
yg teman beli berus cat

6. to my ownself = bride to be
yg memilih warna cat
yg men'touch up' ape yg patut..

thanx to all...
muah3..
aku syg kamu!!!



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

kamoo yang gamble...



I changed my font at thecutestblogontheblock.com