RSS

..part 1:solemnization..

lama x tunggu?
dah almost nak 3 weeks.
baru nak update..kih3

3 dec 2010..pukul 8.45 a.m
menanti kehadiran tok kadi di masjid UTM
inilah tok kadi kami..
muda kan? *wink*

pengantin laki?
nmpk tak muka suci chenta ati saya?*wink*
dia nervous tu..
tp abg
u look so pure..
hehe..

me?the bride..
nmpk tak ke'nervous'an saya..kih3


ini masa saya sign untuk setuju dinikahkan..kih3


ini saat abah 'melepaskan' saya
sebagai anak gadisnya..huhu


ini plak cincin batal wuduk dari 2 belah pihak..


saat akad nikah..

dan Alhamdulillah..
dgn sekali lafaz..
saya bergelar isteri kepada Mohd Qayyam Omar

saat saya membacakan lafaz taat setia..

penyerahan mas kawen
credit to my cousins
especially kakak dan yah
yg bertungkus lumus
siapkan gubahan bunga
yang gorgeous..


moment paling indah..
daku milikmu *chewah*
sambil abah tersenyum..*gembira ke?huhu



pose paling saya suke..gediks
credit to my photographer..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

kamoo yang gamble...



I changed my font at thecutestblogontheblock.com