RSS

..N.A.K.E.D..

sebenarnya nak letak topik..
bila aku ditelanjang kan (haish..sensor plak)
beberapa detik ni..
mood aku lesu..
sunyi.hampa.marah.
semua bersatu..
sudahnya jadi hambar..

penah tak korang ditelanjangkan oleh org yang tak sepatotnya? =_=''
maksud aku..
bila segala cerita lama kau dibongkar..
segala aib kau dibuka..
aku?
akulah mangsa itu..
aku juga mangsa kawan makan kawan..
aku rasa..
tak ada manusia yang seronok..
bila keaibannya dibuka..
kadangkala aku terfikir..
kenapa..
kebaikan kami dibalas tuba..

ya Allah..ampuni aku..
andai ini balasan atas kekhilafanku..
ampuni juga dia..
andai 'senjata'nya itu menambah dosanya..
sedarkan dia..
dan..
bukakan pintu taubat buat kami ya Allah..
amin ya rob..


“Wahai sekalian manusia yang beriman dengan lidahnya, (namun) belum masuk iman ke dalam hatinya. Janganlah engkau sekalian mengumpat orang-orang Islam dan jangan membuka aib mereka, (kerana) sesungguhnya orang yang membuka aib saudaranya yang muslim, maka Allah akan membuka aibnya. Dan siapa yang aibnya dibuka Allah, maka Dia akan membukanya sekalipun di dalam rumahnya.” (HR. Muslim, Abu Daud dan at-Tirmidzi)

Friends are just enimies who don't have enough guts to kill you

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

kamoo yang gamble...



I changed my font at thecutestblogontheblock.com