RSS

..dialog lawak suami istri di pagi hari..

semalam..
hubby ngan aku tido lewat..
sbb tgk citer Johnny English..
hubby sampai batuk2 sebab asek gelak je..hehe
then kami trus naek atas untuk tido..
tido hokey?hehe..
dalam kami dok baring-baring..
gadoh sape nak peluk sape..
kucup2  uhuk! goodnite kiss la..
pastu dah dapat pose tidur yang berpelukan selesa..hmmm

beberapa minit kemudian..

hubby: oh demm!
(hubby trus bangun dgn tiba2..)

aku: (terkejut) nape syg? (turut terbangun)

hubby: ada lipas la syg..cuba syg bukak lampu..

aku: (terus tarik comforter) haaa....xnak la..takooot!!!huhuhu 
mana syg tau ada lipas?
nampak ke?

hubby: takla..abg dgr td..

aku: ha!!!!tu bunyi kentut ayg la...

hubby n aku: (gelak mcm org gile siap guling2 lg..tgh2 mlm)

hubby: abg dah siap nak turun bwh amek sheltox lg...
(sambil gelak2kan aku lg..)

aku: (gelak guling2 cm shin chan..haha)

ada ke dia sama kan bunyi kentut aku dgn bunyi lipas terbang...haha..*takboleyblahbtol*
tapi percayala..
kalo dah kawen..
and
kami dah 7 taon berchenta..
stakat kentut2 ni korg takkan heran dah..
apa nak heran..
kadang2 aku ngan hubby siap berlumba lagi sapa kentut paling kuat *jijik*
aku jugak dah cm bau kentut hubby
hubby je yg blom cm bunyi kentut aku
sbb?
aku ske variasi kan bunyi kentut aku..hahaha
seakan2 ada irama sendirik..kira ikut mood la..hehe
(aktiviti ini hanya bila dah kawen ye..kalo blum..sila jgn buat malu!!)
tapi
hubby aku ske kentut bersepah..*musyuk*
hubby penah cakap
"kentut syg mmg busyuk..tp abg ttp syg"ahaks..
skurang2nya aku tau..dia tak hipokrit..hehe

moral of the story:  korang jgn ingat pompuan gojes cam aku ni pun xkentut..
percayala..aku pun dilahirkn dgn urat kentut jua..hahaha

p/s: masa aku type entry ni pun..aku masih tergelak2 sorg2 mengingati peristiwa mlm td..
ni la hadiah anniversary yg takkan aku lupa..hahaha..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

~Fara~ said...

zaf, aku terlewat baca entry ni.. hahaha.. lipas ada bunyi ek??? kikikih..

..mem0ir Qaira.. said...

hehe..dia ckp bunyi kentut tu cm bunyi lipas sangkut kt kipas..trauma btol dia..hehehe

Post a Comment

kamoo yang gamble...



I changed my font at thecutestblogontheblock.com