RSS

..aku dan dia..

aku dan dia
suka tgk tv
tapi
aku suka tgk AXN..
dia suka tgk Discovery Channel

aku dan dia..
suka gi jalan2..
tapi
aku suka gi mall
dia suka gi taman

aku dan dia..
suka kaler merah
tapi
aku suka merah jambu
dia suka merah darah

aku dan dia..
suka haiwan belaan..
tapi
aku nak bela kucing
dia nak bela ikan

aku dan dia..
suka membaca..
tapi
aku suka baca novel
dia suka bahan ilmiah

aku dan dia..
suka surf intenet
tapi
aku update blog & facebook
dia bukak youtube

aku dan dia
suka baby
tapi
aku suka baby girl
dia suka baby boy

aku dan dia..
suka kemas rumah
tapi
aku suka menyapu
dia suka mengemop

aku dan dia..
suka pantai
tapi
aku suka snorkeling
dia suka kuak lentang..

aku dan dia
saling bercinta..
tapi
aku cuma cintakan dia
dia cuma cintakan aku jek *hihi

aku dan dia..
kami berbeza
tapi
saling menyayangi
saling mencintai
saling melengkapi..

dia..
yang ku panggil sayang
abang..
baby..
yang ku harapkan
dan ku doakan
menjadi daddy kepada anak2 kami..
dia..
suamiku tercinta..
yang ku harapkan mencintaiku
sehingga ke syurga..

"happy 1st anniversary dearest hubby.."
semoga Allah merahmati hubungan kita sentiasa..
mengurniakan zuriat yg soleh dan solehah..
dan
semoga ikatan ini kekal hingga ke syurga..
amin ya rob..



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Unknown said...

happy annivessary,,teacher !!
semoga panjang umur murah rezeki...
and...
semoga berkekalan hingga ke anak cucu + cicit...
:)

..mem0ir Qaira.. said...

amin ya rob..thanx dear ;)

Post a Comment

kamoo yang gamble...



I changed my font at thecutestblogontheblock.com