RSS

..kagum hokey..

aku kagum dengan orang 
yang asingkan telur ikut gred..
sebab..
aku tgk telur sume macam sama jek..

aku kagum dengan orang
yang bila makan nasi kosong boleh tau rasa sedap
sebab
aku rasa sume nasi kosong biasa je *kalo lauk,aku tau la..hehe

aku kagum dengan orang
yang boleh tau brand perfume dengan bau je..
sebab
aku dah berbotol2 pakai perfume pun tak cam lagi bau sendiri..

aku kagum dengan orang
yang boleh menjahit baju
sebab
aku belajar potong baju ngan mama pun tak lepas2 lagi *tak minat kot..

aku kagum dengan orang
yang rajin wat kraftangan..
sebab
tangan aku keras so jadi 'keras tangan'..

aku paling kagum dengan orang..
yang dah kawen beranak pinak pun body maintain jek..
sebab
aku yg blom beranak pun dah berisi lepas kawen...huhu



see! dah gain few kilos tu...huhuhu


p/s: aku ni slalu kagum pd benda bukan2..
tapi
semua ciptaan Allah sungguh mengagumkan..
subhanallah..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

kamoo yang gamble...



I changed my font at thecutestblogontheblock.com