RSS

..huge family..

1 tahun 2 hari nan indah..
seriously...
walaupun aku slalu merungut
hubby selalu bz..
takde masa sgt nak layan aku *ngada2..ihik..
tapi..
frankly speaking.. he's complete me..*ecececeh..
i have a wonderful family..
plus..
a tremendous family in law..
mama yang very the mama la..
tak penah pun wat aku rs asing..
dia treat aku macam anak sendiri..
tak berkira..
abah pun sama..
adik2 ipar yg super duper baik..
macam adik2 sendiri..
easy going..
gila-gila..hihi
kakak ipar yg kecoh tp caring..
seriously..they are wonderful ..
aku dapat jalan-jalan sampai Utara..
ada sedara mara yang bertambah
kenal Sg Petani
Bidong
Kg Benggali..
Teluk Intan..
*so gooood!!!
dulu..
aku takut2 gak..
yela..
orang Melayu ni slalu dimomok dgn cite ntah ape2..
tapi..
apa salahnya..kalau kita ditunjukkan dgn cite yg baik2..
yang boleh diamek pedoman..
bukan di momok kan dgn cite yg bukan2..*oh..aku dah start mengarut..
ape2 pun..
aku b'syukur..dia jodoh yang Allah pilih untukku..
kerana
dia adalah jalan untuk aku menemui cinta pada yang Esa..

paan :me:kak cik:kak jan

suami kak jan:abg ipar aku eh..

kak nisa :mama

menantu+ cucu pak lang

abg din: kak jan: cucu2 pak lang





  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

kamoo yang gamble...



I changed my font at thecutestblogontheblock.com