RSS

..dedikasi terakhir..


semalam..
warga Iskandar kehilangan sebutir permata
yang tidak ternilai..
rasa mcm tak percaya je..
tapi..
itulah hakikat..
pabila dunia hanya pinjaman..
ajal itu pasti..
kehilangan kak wi pasti amat dirasai warga Iskandar..
sepanjang 3 tahun berkhidmat di Iskandar..
arwah yang ku kenali..
seorang yg amat disenangi..
disayangi pelajar..
air mukanya tenang..
wataknya ceria..
masih terngiang2 lagi gelak tawanya..
tutur katanya...
pasti amat kami rindui..
aku seakan tidak percaya..
di awal usia 38 tahun..
beliau menghidap kanser paru2..
betul kata org tua2..
org yg baik..
hidupnya tidak lama..
dan aku percaya..
sesungguhnya..perginya arwah
kerana Allah lebih menyayanginya..
Al-Fatihah..

*gambar terakhir aku bersama arwah ketika lawatan ke KL*

p/s:kehilangan beliau meninggalkan pengajaran yg sgt berharga
aku belajar untuk menghargai insan disekelilingku..
aku belajar untuk menjadi lebih ikhlas dalam kerjayaku..
terima kasih kak wi..
semoga arwah ditempatkan di golongan org2 yang beriman..amin ya rob

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

kamoo yang gamble...



I changed my font at thecutestblogontheblock.com