RSS

..sekuel perlumbaan kedua:perlumbaan ke3..


last Thursday..
me and nina *my housemate*
*nina yg pakai tudung pink tu ye*
pegi hantar budak kelas 2 Alpha & Beta
tgk pameran MOSTI sempena Hari Meteorologi..
its quite fun jugak..
lots of informations..

then,ade gak terjadi peristiwa..
one of our students kena pukul dgn budak sekolah tu..
pening jugak kepala kami
but we manage to solve it..
*timbul plak blkg citer..nina kena marah sbb tak bgtau kat somebody yg kononnya org penting yg perlu diberitahu..sabo je la..*
petang,turn budak 2 Delta & Gamma plak..
on the way amek nina kat skola..
ktorg nyaris nk langgar kura2 tgh melintas..
kerana ada rasa perikemanusiaan kami..
aku pun stop tepi
and suruh nina alihkan..
the funny part is..
nape bukan aku yg alihkan?hehe..
nina plak tgh cuak..tak tau nak alihkan camne..
then aku turun and amek payung kat bonet keta *hahahaha..payung ok*
and
kura2 tu boley pusing tgh jln blk sbb nmpk aku pegang payung *hahahahaha...*
kami dah buntu..
aku masuk dlm kereta sbb tak sanggup tgk kura2 td kena langgar
*kura2 berkata dlm hati..aku kan ada shell..napela 2 pompuan yg kiut ni sanggup bergadai nyawa utk selamatkan aku..kih3*
nina dah terjerit2 tepi jalan bila lori & keta lalu..
and
aku plak terjerit2 dlm kereta..
tak sanggup ok..trauma nnt
*jgn risau nina..kita masih lg kiut walau terjerit2 begitu..kih3*
then..
ade kreta kancil brenti blkg kreta kami
datangla mamat yg menjadi hero kpd kura2 td..
oh..thank Allah..
panjang lagi nyawa kura2 tu..

p/s:kalau btol kura2 tu tgh lumba dgn arnab..agak2 ape latest result perlumbaan tu ek..hmm

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

kamoo yang gamble...



I changed my font at thecutestblogontheblock.com