RSS

..high blood pressure..


its been a very long time tak update blog..
lately..aku rasa teramat stress..
sgt2 stres ok..
*aku rasa darah dah naik sbb leher aku pun dah mula sakit2..huhu*
sekarang our skool bz dgn drama competition..
Iskandar jadi tuan rumah untuk zon selatan..
bukan itu yang dirisaukan..
sbb Iskandar bukan 1st time handle big event camtu..
tapi..
apa yang memeningkan kepala..
bila ada 'somebody' yang mcm jakun
sbb baru 1st time handle event camni
and the worst thing plak
treat everybody jadi jakun mcm dia *sheeeeet*sila tampar mulot sendiri kerana mencarut ok
sebelom ni Iskandar pernah handle HK
SBP
masa tu dibawah pentadbiran Tn Hj Idris dan En Ahmadi as PK KOko *how i miss them both..huhu*
kerja kami Alhamdulillah..sgt lancar..
and
the best part is..
kami as warga Iskandar tak rasa stress pun..
this is my 3rd year..
still under buku program..
bukannye 3bln ok..
aku tau nak buat keje aku...
so..
for those yg tak tahu camne..
plis..
jaohkan diri kamo..
jgn kacau keje aku..
jgn nak cakap kalo ko tak tahu keje aku camne..
sebelom aku mencarut dengan kejinya..
selagi sabar aku masih ada..
sila buat keje sendiri ok..

p/s: aku type ni sambil dgr zikir tau..sbb tu aku mencarut ckit je..hehe
dan
aku masih rindukan tampuk pemerintahan Hj Idris, cikgu Ahmadi n kak Safiah..huhu


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

kamoo yang gamble...



I changed my font at thecutestblogontheblock.com