RSS

..tribute to her..

Al-Fatihah..
buat insan yang tersayang..
Farhah Fakhira Bt Azli...

dearest Farhah..
maaf kan tecer..
sebab tak penah reply surat2 farhah..
bukan tecer tak cuba..
tapi tecer tak pandai susun madah bicara..
maafkan tecer..
sebab tak penah ungkapkan perasaan syg..
bukan tecer tak sayang..
tapi terlalu sayang..
maafkan tecer..

hingga saat ini..
masih terbayang senyum gurau farhah..
masih terngiang2 suara farhah..
seakan terasa kelibat farhah..
masih terasa hangat dan eratnya genggaman tangan..
masih teguh ingatan tecer pada farhah..
masih terasa kehilanganmu sayang..

sayang..
andai itulah yang tersurat..
andai itulah kehendakNya..
apalah kemampuan tecer untuk menentang..
semoga kasih sayang kita terus teguh..
dalam titipan doa yang dikirimkan..
damailah dirimu di sana..
sayang...


kakak: arwah farhah: adik

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

syera * punjie said...

salam cikgu , saya terkejut jugak bila dapat berita ni .. sedih :(
baru je jumpe arwah masa balik hari tu..tak sangka secepat ni dia pergi..
tapi Allah lebih menyayanginya..
al fatihah ~

~Fara~ said...

takziah zaf.. dia sakit apa?

..mem0ir Qaira.. said...

dia eksiden fara..dgn lori..khamis lps..pastu koma until mlm rabu tu Dr cnfirm kn yg dia dah takde..sedey sgt2..dia sgt2 rapat dgn zaf..waktu rehat mesti dia menepek kt meja zaf..skrg dh xde lg cmtu..

Post a Comment

kamoo yang gamble...



I changed my font at thecutestblogontheblock.com