RSS

..life as an engineer's wife..

typical Malay people..
they keep asking..
taking care kononnya..
but
too overboard..
kalo blom kawen..
tanya bile nak kawen..
kalo dah kawen..
bile nak beranak..
me?
include gak =_=''
kata Malay people kan..huhu

first..let me tell u a bit..
my life being an engineer's wife..
grateful?
of course..
he's the one who make me fall..
in love from the first sight..hehe ♥♥♥♥♥♥
but..
marrying an engineer..
u need to sacrifice..
money ain't everything..
true..but time?
we have to sacrifice our quality time..
kami orang Perkahwinan Jarak Jaoh a.k.k PJJ
weekend baru jumpa..
tapi..
Sabtu pun hubby kerja..
and to make it sucks worst
sometimes Ahad pun keje gak..huhuhuhu..
so can u get the picture..
bila quality time kami?
and..
jangan tanya lagi bila aku nak pregnant ok..
bukan aku tak nak..
tapi Allah know the best for us..
mintak2 dapat tukar je..
aku pun dapat anak..
amin ya rob...



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

kamoo yang gamble...



I changed my font at thecutestblogontheblock.com