RSS

..i'll be missing u..

this was a gloomy week for me..
sunyi..
sedey..
tp aku cuba jadi chameleon
adapt with surroundings..
my beloved besfren were no longer be there..
tgh tggu nak deliver 1st baby...
how i miss her damn much..
sunyi sangat tanpa kamu 
mama buyong..huhuhu

dia sangat cute..
geram tgk perut dia memboyot (bila nk cmtu ek..hmmm)
ingat lagi..
mula2 kenal dulu..
orangnya naif..innocent...
slalu kena klentong..haha (ampun!!)
tapi skrg..
dah xbleh dah..
sbb dh seangkatan..
byk blaja..hihi..
eh..
cpt blaja...

saya sayang kamu..
saya sayang harith kamu (bakal menantu..kih3)
saya harap hubungan kita kekal sampai bila2..
sbb..
kamu adalah sahabat terbaek yang saya ada..
dan..
tak akan ada pengganti seperti kamu..

saya berdoa dan berharap..
kita berdua dapat pindah (amin ya rob)
kamu selamat dan dipermudahkan bersalin kelak..(amin ya rob)
dan
harith juga selamat,sihat dan jadi anak yg soleh (amin ya rob)


p/s:ingat x lawak ezy yg "kata nak keluar dari neraka" 
then kita gelak smpi merah muka ezy..kih3..


special messages for u..

i love u forever..
moga ukhuwah ini diberkati dunia akhirat..
amin ya rob..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

shafiqa najib said...

*melting :D

Post a Comment

kamoo yang gamble...



I changed my font at thecutestblogontheblock.com