RSS

..BRAND CONSCIOUS..

aku nak tegaskan..
aku bukanla seorang yang brand conscious..
cuma..
aku selalu cakap kat hubby..

"kasut ngan sandal ayg,ayg nak brand scholl..bukan apa,utk jg kesihatan kaki"

"barang2 dalam rumah kita pun kalo bley brg IKEA je..bukan apa,simple n moden je"



"bekas2 dalam rumah kita pun kalo bley, guna tupperware je..bukan apa..berquality dan tahan lama"

"ayg ingat tak nak beli jam coach la..mahal sgt..kita tukar brand DKNY la..ok x?murah ckit..berquality.."


"ayg ingat tak payah beli keta myvi lagi best la..mcm xbest je..kta beli porshe cayenne je la..lg BEST nak jalan jaoh..."

 oh..sexy nye...
oh.. gorgeous nya..mau3!!!

p/s: see? aku bukanla brand conscious pn..cuma aku brand  Subconscious!hua3...
untuk hubby terchenta..
dinda sayang kanda! ahaks... 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

kamoo yang gamble...



I changed my font at thecutestblogontheblock.com