RSS

..eVe + Qai = Qaira..

aku penah dengar ceramah Dr Fadzillah Kamsah yang kita sayangi tu..
menurut beliau (hik2..skemanye..)
setiap pasangan..
walaupun berbeza perangai..
tapi
masih ada persamaan..
jadi..
aku pun dgn gigih cuba carik persamaan aku dgn hubby..

1. kami sama2 anak kedua..
kiranya kami sama2 konsep air..
jarang bergaduh..sejuk je.. (hik3)
tapi kalo start mesti jadik tsunami..haha

2. kami sama2 panggil mama utk mak dan abah utk ayah..
so..tiap kali aku nak bahasakan parents kami
mama nab = mama aku
mama sue = mama hubby
abah?xde masalah..sbb aku akan ckp abah ayg..dia plak abah abg

3. kami sama2 graduate UTM..(kih3)
walaupun lain course..
yela..kami kan dalam kelab yg sama
kelab kayak a.k.a kelab cari jodoh..haha

4. kami sama2 suka mengemas rumah..
suka deco2..
paling hubby suke..mop lantai..hehe
abes tu sape yg suka memasak? ahaks..

5. kami sama2 suka berjalan2..
kalo dok umah je mesti dah cepat boring..

6. kami sama2 kulit tan..
cuma aku cerah ckitla (ecececeh..hehe)
dia lebih tan sbb keje kat yard kn..hmmm

7. kami sama2 suka wat lawak bodoh..
lawak je yg bodoh..
kami?takkanla..hehe

ok..pikir lagi eve..cepat2..
hmmm...

8. ....aku buntu la..
nnt kalo jumpa..aku tambah lg k..hehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

kamoo yang gamble...



I changed my font at thecutestblogontheblock.com