RSS

..Contest Skin Care & Health Care by Qma..


1st time join contest ni..haha
ok..first..tengok pic ni dulu k..

2 pic ni diambil lebih kurang bulan mei or jun 2011
di bawah panas terik
tapi muka aku masih gelap
masa ni aku masih pakai produk lama...

macam korang tgk dalam 2 pic kat atas tu la..
muka masih berminyak..
tona kulit tak sekata..
jerawat tak putus2 naik..
smpi hubby aku siap tolong picitkan lagi*takboleyblah*
parut jerawat jangan cerita..
tak sempat ilang..huhu..
then
bulan ogos 2011..
bulan Ramadhan..
aku mula tukar produk baru..
 which is..
Aura Maya..

sangat2 best..
dan puas hati..
aku pun start pakai bedak berubat ni jugak
murah giler..
puas ati?
sangat!
tapi tekstur bedak ni agak kasar..
*siap ada tanda harga lagi..kih3*
tak cukup dengan skin care
aku cuba jugak makan supplement..

herbalife..
masa bulan puasa..
berat aku pun turun..
kira dah maintain la skrg..
tapi..
skrg tak makan dah..
*mahal woooo...*
so aku bertukar kepada 


Vco and collagen..
yang ni baru start makan bulan ni..
so far mmg best..
especially collagen..
buat muka kita rasa moist je..bukan berminyak hokey..
tapi collagen aku makan 2 hari skali..
mahal tu..huk3..
so far lepas ape yang aku pakai sekarang..
and 
supplement
inilah hasilnya sekarang..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
tada...


*aku tak edit pic ni ok..aku cuma crop je..hihi*

percaya tak?
kulit muka aku jadi sekata
dan lebih vibrant..*ni hubby yg cakap..hihi*
jerawat ada masa nak datang bulan je..
dan..
pastinya aku kini lebih bahagia...hihi..


p/s: aku dah selamatkan duit hubby untuk beli SKII
yang blom tentu sesuwai untuk aku kan2?
beribu tu..huk3..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

QmaRidh said...

org pertama join :)
jgn lupe send url entri nie kat entri contest tu.. :)

gud luck!

:: My BeAuTiFuL wOrLd :: said...

salam kenal kak :)

good luck ya? :)

Post a Comment

kamoo yang gamble...



I changed my font at thecutestblogontheblock.com