RSS

..aura kami...

ni pic adik aku..
dia mula guna since November 2011..
antara our siblings..kulit dia paling tak bermasalah
cuma gelap and ade white heads je..
tapi since dah guna Aura Maya (AM) ni..
korang nampak kan perubahan dia..

aku pulak start guna bulan Ogos 2011..
kulit aku lagi banyak masalah..
start lepas kawen (aku alergik ngan kosmetik kot)
berminyak..kusam..warna kulit tak sekata..
jerawat tak putus2 naik
tak kira nak period ke tak..huhu
since dah guna produk ni..
Alhamdulillah..
serius best sgt produk ni..
ringan je..
sabun pencuci pun best
krim siang..malam..super best..

boley jugak rujuk link sini k..
Alhamdulillah..kalau ade yg berkenan nak tanya soalan or ape2 je..
boleh email saya k..
eve_zafira@yahoo.com

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

kamoo yang gamble...



I changed my font at thecutestblogontheblock.com